Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

5 aug. 2010

Oj vad mycket som hänt

Jag har varit i Vagnhärad och sagt hej då till min näst yngste son D som har åkt till England och ska vandra i 4 veckor. Jag vinkade när jag åkte förbi Södertälje!!!
Idag har han ringt och berättat att han och hans underbara tjej skrivit kontrakt på lägenhet i Manchester och flyttar in den 14:e.
Sen kommer han hem i början av September och packar lite och åker sen tillbaka till England.
Det är planerat 2 år till att börja med, men sen vet man aldrig.....dom kanske stortrivs ;o)

Jag har minsann inte slutat med semestern....den varar för evigt, och till veckan åker jag upp till Luleå och ska vara barnvakt till älskade H som har en pappa och mamma som jobbar. Kommer hem den 22 Augusti och då 
ska det städas och röjas i gäststugan som ska övertas av lillebror J som längtar efter "eget" boende.

Nu ska jag göra ett försök att uppdatera lite oftare, kanske till och med varannan dag ;o)

Ses sen!

1 kommentar:

  1. Det var ju tur att du skrev att du vinkande. Annars hade jag blitt sur......:-) Tänk att "lilla" D har blivit så stor och ska flytta utrikes. Det är inte klokt hur vi kan ha så vuxna barn, vi som är så unga.....:-)

    SvaraRadera