Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

16 jan. 2011

Alla mina älskade

Jag har saknat D sen han åkte tillbaka till England. Så mycket att hjärtat kunde ha slitits ur kroppen. Nu har det värsta lagt sig och livet går vidare.

Det är klart jag saknar barnbarn också. I går kväll pratade vi på skype och hon sjunger och busar. Det är jätteskoj när det finns såna möjligheter. 

Nästa Måndag ska jag till Uppsala en vecka. Jag ska läggas in på akademiska för en stor neurologisk undersökning. Det är inte så många funktioner som är som dom ska.
Då får jag se om dom hittar vad som är fel och om det finns något att göra för att förbättra det hela.
Som det är nu så finns inget varken lindrande eller bot.

Jag har lovat att blogga varje dag från nästa Måndag.....få se hur det går. Kanske det funkar bättre när jag inte är hemma.

Finns det skönare djur än marsvin? Just nu är jag svinvakt till B:s marsvin. Dom ska vara här tills på Onsdag. Pratar gör dom hela tiden.....skriker när jag tar fram salladen och hämtar hö.

Här är några bilder från England i somras.....bara för att jag längtar så efter sommaren.
Bilderna har D tagit.


Kramar till er alla        Ses sen!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får hjälp i Uppsala.

    Så vackert de bor. Det är svårt att fatta att grabbarna är stora pojkar nu. Det blir ju så när man känt dem sedan de var små.....:-)

    SvaraRadera