Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

1 mars 2011

Helgen som gått........

Har varit tuff på många sätt. Jag har varit på scrapmara både Lördag och Söndag, vilket känns i kroppen fortfarande. Frösö handtryck har haft utförsäljning av sina underbara tyger och där skulle jag ju också vara med. Det blev en jättehög med tyger, men jag har inte fotat dom än. Idag har jag även uppdaterat andra bloggen med lite bilder från förra veckan     http://boaspyssel.blogspot.com/ 

Jag vill utveckla mina tankar till handling, vilket inte alltid är så lätt. Om ni tittar på bilderna jag gjort så förstår ni att det här är något som skulle vara perfekt i rehab av utbrända. Man kan bara fokusera på det man gör just NU, vilket är det svåraste för en utbränd. Tankarna fladdrar som fjärilar vid ett vattenfall.

Tänk om jag fick ha kurser så fler kunde sprida "kluddet" vidare och ta in det i rehbiliteringen av sönderstressade människor.


Ses sen `å kram

1 kommentar:

  1. Jag hade inte en aning om att du har en pysselblogg också. Vilka enormt fina bilder du gjort. Jag blir grymt imponerad. Makalöst. kram

    SvaraRadera