Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

6 juni 2010

Annonser på Tradera och fest

Jag har i snart en vecka haft annonser på Tradera av varierande slag, allt från blixtlås till gummistämplar och golvmoppar. Tänkte rensa lite här hemma, men det skulle krävas minst 200 annonser om det ens skulle märkas.
Kul är det i alla fall att se vad folk bjuder på och vad dom bjuder. det märks tydligt att en del saker är populärare än andra.
Vill du titta på annonserna i "sista minuten" så finns dom här:
http://www.tradera.com/Blandade-Blixtlas-21-st--auktion_302604_113768435#pic

Igår var det examensfest. Mycket lekar och god mat. Människor från norr till söder och jättetrevligt.
Det känns man börjar bli gammal......kroppen var stel som en betongsugga i morse.

Ses sen!

1 kommentar:

  1. Jag skulle också behöva lägga ut en del om jag bara kom mig för att fota.....:-)

    SvaraRadera