Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

4 juni 2010

Glömska

Jag fattar inte hur jag kan glömma att blogga, men det gör jag.
I Onsdags var jag på Joe Labero. Vilken kille. Jag har sett honom en gång förut och då tyckte jag han var bättre. Kanske det beror på vilket ställe han uppträdde på....nu var det "bara" ett tält. Det tog in 1400 personer, så tältet var stort.

Hos oss blåser det kallt, snudd på storm och bara 8 grader. Stackars alla studenter som är ute ikväll.
Hoppas det är bättre imorron för då ska vi på fest.

ses snart om jag inte glömmer......

2 kommentarer:

  1. Hur kan man glömma att blogga.....:-) Fy så kallt ni har. Här är det sommar, underbart och varmt.

    SvaraRadera
  2. Det är inte svårt att glömma....det borde väl du veta ;)
    Sommar?? vad är det?

    SvaraRadera