Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

22 juni 2010

Jag har inte glömt....

Skriva på bloggen.....jag har bara inte orkat.
I morron åker jag till Uppsala och kommer hem sent på Torsdag kväll.

Jag har aldrig varit i Uppsala mer än åkt igenom där för länge sen.
Det ska bli skönt med lite "semester".

Jag ska försöka skärpa till mig när det gäller skrivandet. Kanske det blir bättre.

Förresten såg jag en björnunge i gårkväll ute på Frösön. Hur han kommit dit vet jag inte, men han hade inga föräldrar med sig. Det var ute vid flyget......han kanske också skulle på en semestertripp ;o)
Tyvärr hann jag inte fota den lilla lurvtussen.

Ses sen!

1 kommentar:

  1. Stackaars lille Bamse. Vad hade han vid flyget att göra?

    SvaraRadera