Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

28 maj 2010

Kunde varit bättre

Jag hade sån otur att förkylningen kom tillbaka med dunder och brak. Antagligen hade den aldrig försvunnit helt. Hela veckan i sängen skulle i vanliga fall göra mig fruktansvärt less, men nu har det regnat och varit allt mellan minusgrader och plus 10 så jag har inte haft det så oskönt.

Nu har jag plockat ihop lite papper och ska försöka få till några kort. Idag fyller min svärson år. Till honom säger jag GRATTIS!
På Söndag är det MORS DAG och nästa helg tar min svärdotter sin socionomexamen. Mycket på en gång.
Har inte kunnat köpa någon present till dom som ska firas, men jag hoppas mina ben bär mig i morron så ska jag fixa det.

Ses sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar