Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

17 maj 2010

Måndag igen

För mig är det ingen skillnad på helg eller vardag, rent arbetsmässigt menar jag.
Eftersom jag inte jobbar så är veckodagarna väldigt lika varandra.
Det blir lite tommare och lite tystare när måndagen kommer.

Planer har jag i alla fall, även om det inte går att göra så mycket åt dom för tillfället.
Mina planer kommer jag att skriva om i senare inlägg.

I natt kunde jag inte sova för det var nån jävla tok som var ute och spikade mellan
00.30 och 02.45 sånt kallar jag överambisiöst. Inte sover man när nån spikar 20 meter
från sovrumsfönstret.
Trött är väl den bästa beskrivningen på mig idag.

Ses sen.....puss

2 kommentarer:

  1. Var det jämtgubben själv som var så överambitiös.....:-)

    SvaraRadera
  2. Nää....J heter den överaktiverade människan.Han kan han ;)

    SvaraRadera