Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

21 maj 2010

Mitt i natten-inlägg

Idag har det varit en konstig dag. Först av allt har jag haft Torsdag hela dagen, så jag har planerat vad jag ska göra och vem jag ska ringa i morron. Men i morron (idag) är det ju Lördag.

Fick idag en inbjudan till 50-års kalas. Inte vilket kalas som helst utan ett 3-dagars.
Hur ska en sliten kärring orka med detta?
Fredag med middag och festligheter hela natten, Lördag båttur till ett slott där det kommer att vara middag och dans. Söndag firas med brunch och fotbolls WM på en av stadens innekrogar.
Redan nu känner jag mig bakis och framförallt trött.
Det blir en 50-års dag att minnas ;)

Jag blev även nerbjuden till stockholm att segla i skärgården med två trevliga prickar som bor lite söder om storstan, och det helgen efter det stora taburaset. Midsommar.

Onsdag före midsommar ska jag till Akademiska i Uppsala och hälsa på.
Då får jag se om dom kan förklara mina konstigheter i kroppen.

Näää....nu är det minsann läggdags. Imorron är det loppisdag alldeles ensam. Jag gillar att gå själv.
Resten av familjen är bortresta och kommer hem på Söndag.

Gonatt och sov sött!   Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar