Min blogg handlar om vardagsliv i Jämtland. Mitt liv och andras. Mycket kommer att präglas av mina intressen, foto, mat & bak, sömnad, konst och familjen.

18 maj 2010

Stadsbesök

Åhh...gud va dom bugade och vinkade.
Jag har varit till stan idag. Detta hör inte till vanligheterna (jaa..det blir väl nån gång i veckan)
Man känner sig nästan kunglig när butikspersonal fjäskar och ger gratis parfymprover och önskar mig en fortsatt trevlig dag och välkommen tillbaka.

Väl hemma tänkte jag stupa i säng, men ingen var hemma fast klockan var nästan halv åtta, så det var bara att ställa sig vid grytorna. Nää..nu ljög jag, en kastrull med soppa och en oottrrrrrooooligt lång baugette, thats
it.

Våren försvann lika fort som den kom, och idag var den tjocktröja på. Bara 10 grader och det är bara för kallt.

Tråkig dag att läsa om, men kul att skriva.

ses sen.....kram

1 kommentar: